3 juni 2015

Vertrek raadslid Ellen Fleurke

In juli zal ons PvdA-raadslid Ellen Fleurke de gemeentepolitiek in Edam-Volendam verlaten en zal zij haar raadszetel ter beschikking stellen. De reden hiervoor is dat Ellen en haar gezin gaan verhuizen naar het noorden van het land.

Veranderingen in haar privéleven (gezinsuitbreiding, maar ook het feit dat haar contract niet verlengd wordt bij haar werkgever) hebben ervoor gezorgd dat Ellen zich weer meer op Noord-Nederland is gaan oriënteren. Toen ze daar de mogelijkheid kreeg om een mooie woning te betrekken, heeft zij na enige aarzeling toch besloten deze kans te grijpen.

De afdeling is Ellen zeer erkentelijk en dankbaar voor haar grote inzet en haar betrokkenheid tijdens haar raadsperiode. Naast het feit dat Ellen zeer goed ingewerkt was op het sociale domein, was de persoonlijkheid van Ellen een aanwinst voor de raad van Edam-Volendam. Wij wensen Ellen heel veel goeds en geluk in de nieuwe woonplaats.

Ellen Fleurke zal worden opgevolgd door Max Slotboom.